


- Wielkanoc(697)
- Komunia Święta(470)
- Ślub, dodatki ślubne(1530)
- Chrzest i Urodzenie Dziecka(680)
- WYPRZEDAŻ - 50% Taniej(46)
- Pasmanteria(1401)
- Baza do Kartek(268)
- Stemple Ozdobne(303)
- Wykrojniki i Foldery(1084)
- Dziurkacze Ozdobne(123)
- MEDIA - Farby Kleje Tusze(259)
- Ozdoby do scrapbookingu(944)
- Narzędzia do pracy z papierem(225)
- Naklejki(364)
- Papier do scrapbookingu(1159)
- Pianki, filce, tkaniny(14)
- Papier do Decoupage(18)
- Scrapki Wycinanki(338)
- Artykuły Dekoracyjne(6)
- Decoupage przedmioty do ozdabiania(16)
- Przedmioty do Ozdabiania(13)
- Różne Drobiazgi(19)
- Urodziny, imieniny, jubileusze i inne(1810)
- Walentynki(1400)
- Boże Narodzenie(1296)
- Bye Bye(35)
Nowości
Promocje


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.






ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z nowymi przepisami, które weszły w życie 25 grudnia 2014 roku, przy zakupach na odległość, w tym zakupach w sklepach internetowych, klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny w terminie do 14 dni od zawarcia umowy W tym terminie należy poinformować sklep o odstąpieniu od umowy, najlepiej i najszybciej w formie mailowej, pisząc na adres sklep@artystyczny.com.pl. Można również napisać mail z prośbą o formularz, który zostanie wysłany do klienta. W przypadku odstąpienia od umowy klient odsyła zamówiony towar na adres sklepu na swój koszt, a sklep oddaje całość wpłaty za zamówienie wraz z najniższym kosztem przesyłki oferowanym przez sklep. Klient proszony jest o podanie w formie mailowej lub listownej poprawnych danych do dokonania wpłaty na jego konto bankowe. W przypadku odstąpienia od umowy nie jest wymagany wypełniony formularz (który na żądanie sklep artystyczny wyśle klientowi drogą elektroniczną w formacie PDF), wystarczy czytelne oświadczenie konsumenta o takiej chęci.
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru klient proszony jest o powiadomienie sklepu w formie elektronicznej na adres sklep@artystyczny.com.pl. Wszelkie reklamacje proszę opisywać czytelnie, a jeśli to możliwe, dołączać zdjęcia produktu. Każda reklamacja jest zawsze rozpatrywana jak najszybciej, a klient jest informowany drogą mailową o jej przebiegu.